ورود بیش از ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زائر به خراسان‌رضوی 
کد خبر: 4208399
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴

ورود بیش از ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زائر به خراسان‌رضوی 

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به موج سوم سفر به مشهد مقدس از ورود بیش از ۱۰ میلیون و ۴۱۸ هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.  

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا 14 فروردین ماه جاری مجموعاً 10میلیون و 418 هزار و 315 نفر به خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند. 

وی بیان کرد: بیشترین آمار ورود مسافر به تعداد 8 میلیون و 820 هزار و 726 نفر با وسایل حمل و نقل شخصی به استان و مشهد سفر کرده‌اند، هم‎چنین تعداد 747 هزار و 984 نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای، 543 هزار و 47 نفر از طریق راه‌آهن و 306 هزار و 558 نفر از طریق فرودگاه در این ایام به استان و مشهد الرضا(ع) مشرف شده‌اند. 

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با بیان اینکه در خراسان رضوی برای میزبانی زائران و مسافران در موج چهارم سفر آمادگی کامل وجود دارد، افزود: موج سوم سفر به خراسان رضوی به پایان رسیده و براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلات این ایام با موج چهارم سفر مواجه خواهیم شد.

وی گفت: تدارک لازم برای اسکان و میزبانی از زائران و مسافران فراهم است و قرارگاه و ستاد خدمات سفر استان و شهرستان‌ها هم‌چنان فعال و در حال خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام
captcha